Для дому
Для бізнесу

Хто з клієнтів «Донецьких енергетичних послуг» отримає рахунок за світло у Vіber?

Маріуполь, 24 вересня 2019

Мешканці Донеччини мали сплатити за спожиту в серпні електроенергію до 20 вересня.  Але частина клієнтів не дотримується платіжної дисципліни. «Донецькі енергетичні послуги» потурбувалися, щоб провести розрахунок можна було в один клік і без комісії. Тож 10 тисяч клієнтів, які станом на 24 вересня не сплатили за спожиту послугу, отримають онлайн-рахунки у Viber.

У повідомленні будуть вказані сума до сплати за електроенергію та посилання на рахунок. Здійснити платіж можна одразу ж без комісії з картки будь-якого банку.

«Ми розуміємо, що з якихось причин клієнт може не встигнути своєчасно сплатити рахунок, тож завжди працюємо над створенням для своїх клієнтів комфортних способів оплати. Цього місяця онлайн-рахунки отримають 10 тисяч споживачів. Це люди, які не сплатили за світло і чиї контакти є в клієнтській базі компанії. Їм надійде рахунок на Viber»,   розповідає про спрощену процедуру оплати директор «Донецьких енергетичних послуг» Олександр Северін.

Такий сервіс компанія планує і надалі розповсюджувати по всьому регіону. Тож для отримання рахунку через Viber необхідно лише надати актуальний мобільний номер через Особистий кабінет (у розділі «Дані Вашого акаунту»), до контакт-центру за номерами (095) 65 26 000, (067) 65 26 000, (0629) 52 60 00 або до центру обслуговування клієнтів.

Нагадуємо, що розрахуватися за електроенергію можна також в Особистому кабінеті (можлива оплата без комісії), через інтернет-банкінг, за допомогою платіжних онлайн-сервісів (PayHub від ПУМБ, Портмоне, iPay тощо), або у відділенні банку чи пошти.

За додатковою інформацією представники ЗМІ можуть звертатися за адресою: PR@dey.com.ua.