Для дому
Для бізнесу

Споживачі електроенергії для передачі показників лічильників у 83% випадків використовують Особистий кабінет

Регулярно передавати актуальні дані електропостачальнику потрібно, щоб сума до сплати у платіжці нараховувалась за фактичними, а не середніми показниками.

Цього місяця «Донецькі енергетичні послуги» приймали показники від мешканців регіону з 31 травня по 2 червня. 60 тисяч побутових споживачів передали показники лічильника «Донецьким енергетичним послугам» у ці дні. Найбільше клієнтів скористалися Особистим кабінетом: було отримано дані від 50 тисяч клієнтів – 83% від переданих постачальнику показників.

Другий за популярністю спосіб зв’язку: контакт-центр. Понад 7,5 тисяч побутових споживачів передали показники лічильника, зателефонувавши за номерами (067) 65 26 000, (095) 65 26 000, (0629) 52 60 00. Контакт-центр працює щодня, без вихідних, з 7:00 до 21:00.

Близько 300 клієнтів повідомили постачальнику дані, написавши особисте повідомлення на сторінці «Донецьких енергетичних послуг» у Facebook.

Також передати показники лічильника можна було операторові системи розподілу, до мереж якого підключено об’єкт.

«Розвиток дистанційних способів зв’язку з клієнтами – це пріоритет «Донецьких енергетичних послуг», – каже директор компанії Олександр Северін. – Наша мета: зробити так, щоб будь-які питання з електропостачальником можна було вирішити онлайн, у зручний час, будь-де, швидко й просто. Тож і надалі покращуватимемо якість надання послуг».

Слід додати, що нині рахунки за спожиту в травні електроенергію доступні для оплати в Особистому кабінеті «Донецьких енергетичних послуг». Якщо ви не хочете чекати, коли в поштову скриньку покладуть платіжку, проводьте розрахунок в онлайн-сервісі. Особистий кабінет доступний з комп’ютера, смартфона чи планшета у будь-який зручний час.

Інфографіка ДЕП

За додатковою інформацією представники ЗМІ можуть звертатися за адресою: PR@dey.com.ua.