Для дому
Для бізнесу

Контакт-центр «Донецьких енергетичних послуг» щомісяця опрацьовує 5 тисяч електронних звернень

Мешканці Донеччини отримують консультації електропостачальника онлайн. В середньому фахівці контакт-центру «Донецьких енергетичних послуг» опрацьовують за місяць 5 тисяч запитів, що надходять у Facebook, електронною поштою, через форму зворотного зв’язку в Особистому кабінеті.

Найчастіше клієнти передають у Facebook показники лічильника та консультуються з питань роботи Особистого кабінету. Контакт-центр за день обробляє близько 100 повідомлень від користувачів соціальної мережі. При цьому показник відгука – 99 %. Оператори контакт-центру на зв’язку щодня з 7 ранку до 21 вечора.

Перш ніж приступити до роботи, спеціалісти проходять серйозну професійну підготовку, адже мають досконало знати чинне законодавство про ринок електроенергії. 

«У сучасному світі люди прагнуть заощаджувати час та вирішувати більшість питань онлайн. Компанія турбується про те, щоб клієнтам не потрібно було звертатися особисто до центрів обслуговування. Отримати ясну та аргументовану відповідь за короткий проміжок часу можна у Facebook»,  каже директор компанії «Донецькі енергетичні послуги» Олександр Северін.