Для дому
Для бізнесу

Комунальний квест: як правильно передавати показники лічильника

Наприкінці кожного місяця потрібно подивитися на лічильнику, скільки електроенергії було спожито за місяць і надіслати ці цифри постачальнику, аби той провів точні нарахування. «Донецькі енергетичні послуги» мають одразу декілька підказок, які допоможуть зробити цей «квест» швидким і комфортним.

Підказка 1. Навіщо це робити?

Якщо зафіксувати показники лічильника та передати їх з 31 травня по 2 червня, ви отримаєте платіжку за електроенергію з актуальною сумою. В іншому разі нарахування буде проведено за середньодобовим споживанням на основі двох показників, що були передані або зафіксовані раніше. Дані у платіжці в такому випадку можуть відрізнятися від фактичних.

Підказка 2. Найзручніший спосіб передачі.

Комфортніше за все для передачі показників лічильника скористатись Особистим кабінетом «Донецьких енергетичних послуг». Це сервіс, який допомагає швидко занести усі необхідні дані, а після завершення розрахункового періоду – сформувати рахунок і сплатити його, обравши систему без комісії. Таким чином ви виконаєте усі квести, пов’язані з електроенергією, на місяць уперед.

Підказка 3. У мене тільки телефон.

В такому випадку краще за все передати показники лічильника, зателефонувавши за номерами (095) 65 26 000, (067) 65 26 000, (0629) 52 60 00. Оператори контакт-центру приймають дзвінки без вихідних з 7:00 до 21:00.

Підказка 4. Може, є інші способи?

Якщо з якихось причин перші два способи вам не підходять, можна повідомити дані в особисті повідомлення сторінці Донецьких енергетичних послуг у Facebook або використати для цього Особистий кабінет/контакт-центр оператора системи розподілу, до мереж якого підключено об’єкт.

За додатковою інформацією представники ЗМІ можуть звертатися за адресою: PR@dey.com.ua.