Для дому
Для бізнесу

Чому клієнти «Донецьких енергетичних послуг» обирають планові платежі?

«Донецькі енергетичні послуги» ввели новий формат оплати для побутових клієнтів – планові платежі. Уже в липні всі мешканці Донетчини отримають рахунки, де в двох окремих рядках буде вказана сума до сплати за електроенергію, фактично спожиту в червні, та сума з урахуванням планового платежу. Внести плановий платіж уже можна й в Особистому кабінеті. Такий варіант оплати зручний у першу чергу для споживачів, що не хочуть кожного місяця витрачати час на розрахунки. 

Жителька Донеччини Олена Харченко – одна з таких. Через змінний графік на роботу її можуть викликати щомиті. Жінка розповідає: «Раніше з усіма питаннями зверталася до контакт-центру. Але пізніше дізналася, що всю інформацію можна отримати в Особистому кабінеті або на сторінці в Facebook. Коли з’явилася можливість здійснювати планові платежі, захотіла спробувати. Вдома часто працюють кондиціонер, пральна машина, в середньому за місяць використовую 120 кВт⋅год. Мені було незрозуміло: що робити, якщо буде спожито менше? Як потім повернути гроші?» 

Зрештою Олена все ж вирішила спробувати внести плановий платіж в Особистому кабінеті: «В розділі «Нарахування і платежі» завантажила несплачений рахунок. Побачила суму з урахуванням планового платежу, внесла її в рядок «Сума до сплати». Далі як завжди. На все пішло менше п’яти хвилин».

Новий формат оплати не обов’язковий для клієнтів: кожен сам обирає, за якою з запропонованих сум здійснювати розрахунок. 

«Планові платежі – це звична практика у багатьох європейських країнах. В Україні також є постачальники електроенергії, що пропонують такий формат розрахунку. Ми піклуємось про комфорт клієнтів, – каже директор «Донецьких енергетичних послуг» Олександр Северін. – Тому надали можливість споживачам витрачати менше часу на оплату та заздалегідь планувати сімейний бюджет. Можна, наприклад, внести плановий платіж, коли отримуєте зарплатню, а не коли надійде рахунок».

Олександр Северін  пояснює: «Якщо внесений плановий платіж виявиться більшим, ніж ви спожили по факту, ми врахуємо це в наступному рахунку й відобразимо як переплату».

За додатковою інформацією представники ЗМІ можуть звертатися за адресою: PR@dey.com.ua.