Для дому
Для бізнесу

У «Донецьких енергетичних послугах» показали, як тепер виглядатиме платіжка за електроенергію

У лютому мешканці Донеччини почнуть отримувати перші рахунки за світло нового формату. На що при оплаті звернути увагу побутовим споживачам, у компанії «Донецькі енергетичні послуги» розповіли представникам місцевої влади Маріуполя і журналістам.

«Донецькі енергетичні послуги» визначені державою постачальником універсальної послуги для побутових і непобутових клієнтів на території Донецької області з 1 січня 2019 року. Компанія продає електроенергію, забезпечує розрахунки, консультує з питань споживання електроенергії, пропонує сервіси й продукти з підвищення енергоефективності, надає інші додаткові послуги для комфортного енергоспоживання.

У лютому мешканці Донецької області вперше отримають платіжки від нового постачальника електроенергії. За словами керівника департаменту з розрахунків та платежів «Донецьких енергетичних послуг» Олени Сенькіної, у рахунку зазначена назва нової компанії і, відповідно, змінені реквізити для оплати (їх уже зараз можна знайти на сайті «Донецьких енергетичних послуг» у розділі «Оплата»). Також у платіжці додатково вказано вартість закупівлі в ринку, розподілу електроенергії, електропостачання і послуг комерційного обліку.

«Попри ці зміни тариф для населення, який встановлює держава в особі НКРЕКП, не змінився», – наголошує директор «Донецьких енергетичних послуг» Олександр Северін. Розповіли у компанії, і як проводити розрахунки за електроенергію. Найзручнішим способом є Особистий кабінет на сайті «Донецьких енергетичних послуг». Нові логін та пароль створювати не обов’язково. Якщо клієнт був зареєстрований в Особистому кабінеті попереднього постачальника електроенергії, логін і пароль залишаються без змін. При оплаті в Особистому кабінеті Донецьких енергетичних послуг реквізити оновляться автоматично. Розрахунок проводиться без комісії.

Керівництво ДЕП

В інших платіжних онлайн-сервісах (iPay, Portmone тощо) реквізити компанії також зміняться автоматично, а от при оплаті за допомогою онлайн-банкінгу дані слід оновити в шаблонах вручну. У відділенні банку або пошти потрібно перевірити, що касир коректно оформлює платіж на нові реквізити. Адже якщо клієнт помилково здійснить оплату за спожиту в січні електроенергію по старих реквізитах попереднього постачальника, кошти не будуть автоматично переведені на рахунок «Донецьких енергетичних послуг». І щоб їх повернути, потрібно буде писати заяву на повернення коштів.

«Ми зробили усе можливе, щоб наші клієнти отримували відповіді на будь-які питання зручно та швидко, щоб не відчували незручностей через зміни. Можна писати в особисті повідомлення нашої сторінки в Facebook, дзвонити до контакт-центру за телефонами (067) 6 526 000, (0629) 526 000, (095) 652 60 00. Наші спеціалісти консультують споживачів у центрах обслуговування клієнтів. У будь-якому випадку ми рекомендуємо здійснювати розрахунки в Особистому кабінеті, адже при оплаті реквізити змінюються автоматично – шансів помилитися фактично немає», – каже директор «Донецьких енергетичних послуг» Олександр Северін.