Для дому
Для бізнесу

На що звернути увагу при сплаті рахунків за електроенергію у квітні

Постачальник «Донецькі енергетичні послуги», що з 1 січня 2019 року приймає платежі від населення, закликає клієнтів бути уважними при сплаті рахунків та дає 4 поради як уникнути помилкового переказу коштів за старими реквізитами:

  • Сплачуйте рахунки у будь-який час через Особистий кабінет саме на сайті http://dey.com.ua, а не на сайті попереднього постачальника. В онлайн-сервісі актуальні реквізити, зберігається історія споживання, нарахувань та оплат, а також можна обрати варіант оплати без комісії.
  • Якщо ви користуєтесь інтернет-банкінгом (Приват24, ПУМБ Online тощо) та маєте збережені шаблони, за якими здійснюється автоматичне списання коштів, необхідно перевірити їх налаштування. Мають бути вказані реквізити саме «Донецьких енергетичних послуг».
  • Клієнтам, які сплачують рахунки через відділення банку чи Укрпошти, зручніше за все показати касиру платіжку, у якій зазначені МФО, ЄДРПОУ, розрахунковий рахунок отримувача та сума до сплати. Касирові треба підкреслити, що оплата здійснюється саме «Донецьким енергетичним послугам» та перевірити внесені дані.
  • При сплаті у терміналах самообслуговування та платіжних онлайн-сервісах уважно обирайте лише постачальника «Донецькі енергетичні послуги».

У разі перерахування суми за некоректними реквізитами, кошти не потраплять на особовий рахунок клієнта. Відтак, обсяг спожитої електроенергії залишиться несплаченим.

Нагадаємо, автоматичне перерахування коштів відбулося для клієнтів, які помилково сплатили рахунки за старими реквізитами у січні. Зокрема, «Донецькі енергетичні послуги» отримали від попереднього постачальника та вже рознесли по особових рахунках клієнтів 14 млн грн. Кошти, помилково переведені у лютому, «Донецькі енергетичні послуги» очікують отримати до кінця квітня. 

За додатковою інформацією представники ЗМІ можуть звертатися на адресу: PR@dey.com.ua