Для дому
Для бізнесу

Часті запитання

Що потрібно знати про реформу ринку електроенергії?

З 1 січня 2019 року в Україні розпочався перший етап державної реформи ринку електроенергії. Законодавчо зміни передбачені Законом України «Про ринок електричної енергії», що має на меті створити нові можливості та переваги як для клієнтів, так і для учасників ринку.

Відтепер жителів області обслуговують дві окремі компанії: оператор системи розподілу та постачальник. Компанія «Донецькі енергетичні послуги» визначена державою єдиним постачальником універсальної послуги на території Донеччини.

З якими питаннями звертатися до оператора системи розподілу?

Оператор системи розподілу: 

  • Відповідає за якість та надійність електропостачання; 
  • Керує системою розподілу; 
  • Експлуатує та ремонтує лінії електропередач, підстанції та інші енергооб’єкти; 
  • Здійснює підключення та відключення споживачів від мережі; 
  • Встановлює лічильники та фіксує їх показники. 

З якими питаннями звертатися до постачальника «Донецькі енергетичні послуги»?

Постачальник «Донецькі енергетичні послуги»: 

  • Здійснює усі розрахунки та нарахування за електроенергію; 
  • Приймає платежі від клієнтів за спожиту електроенергію; 
  • Обслуговує клієнтів з питань розрахунків вартості та умов оплати, коректності нарахувань за електроенергію; 
  • Фіксує показники лічильника;
  • Надає клієнтам послуги з енергоефективності. 

Кому та як повідомляти показники лічильника? Фіксувати показники лічильника необхідно 1 числа кожного місяця та передавати до 3 числа. Повідомити дані постачальнику «Донецькі енергетичні послуги» можна: 

  • Через форму зворотного зв’язку в Особистому кабінеті 
  • Через особисте повідомлення на сторінці у Facebook 
  • За телефонами контакт-центру: (0629) 526 000, (095) 6 526 000, (067) 6 526 000. 

Передати показники лічильника можна й операторові системи розподілу, до мереж якого підключено будинок. 

Якщо клієнт вчасно не повідомляє показники приладу обліку, нарахування здійснюються за середньодобовим споживанням на основі двох фактичних показників переданих раніше. 

Що потрібно пам’ятати при сплаті рахунків за електроенергію? 

Найзручніше сплачувати рахунки через Особистий кабінет. В онлайн-сервісі можна швидко здійснити оплату у зручний час та без комісії. 

При сплаті рахунків за електроенергію через відділення банку, Укрпошти чи інтернет-банкінг важливо зазначати саме реквізити «Донецьких енергетичних послуг»: МФО, ЄДРПОУ та розрахунковий рахунок. Якщо Ви користуєтесь інтернет-банкінгом (Приват 24, ПУМБ Online тощо) та маєте збережені шаблони, за якими здійснюється автоматичне списання коштів, необхідно перевірити їх налаштування. Щоб не помилитися при оплаті через відділення банку, варто пред’явити касиру платіжку з реквізитами та після внесення даних перевірити їх коректність. 

Які переваги користування електронним Особистим кабінетом? 

Переваги користування Особистим кабінетом для побутових споживачів: 

  • Заощадження коштів – можна обрати варіант оплати рахунків без комісії;
  • Доступ без обмежень – у будь-який час та без черг у банку, доступ з комп’ютера, смартфону чи планшета;
  • Правильні реквізити – не потрібно вручну вносити дані, в Особистому кабінеті вказані актуальні реквізити постачальника;
  • Миттєве зарахування коштів – клієнт відразу бачить суму, що поступила на рахунок, а при сплаті у банку це може зайняти декілька днів;
  • Передача показників лічильника – щоб внести дані, потрібно лише півхвилини;
  • Підключення декількох особових рахунків – можливість в одному Особистому кабінеті сплачувати рахунки двох та більше клієнтів;
  • Електронна абонентська книжка – зберігається історія споживання, нарахувань та оплат з початку 2019 року;
  • Консультації у режимі онлайн – до контакт-центру можна звернутися через форму зворотного зв’язку;
  • Швидка авторизація – для входу в Особистий кабінет на сайті dey.com.ua використовується той самий пароль, що й на сайті попереднього постачальника;
  • Корисна інформація – в Особистому кабінеті є відповіді на найбільш актуальні питання споживачів, а також розміщуються новини «Донецьких енергетичних послуг». 

Як отримати консультацію щодо нарахувань? 

Клієнти мають можливість звернутися до постачальника дистанційно: 

  • Через форму зворотного зв’язку в Особистому кабінеті
  • Через сторінку у Facebook 
  • За телефоном контакт-центру: (0629) 526 000, (095) 6 526 000, (067) 6 526 000. 

У разі необхідності очної консультації спеціаліст контакт-центру може порадити клієнту звернутися до центру обслуговування. 

Які документи брати із собою, якщо необхідно відвідати центр обслуговування?

Документи Укладення договору (нова електроустановка, приватний сектор) Укладення договору (нова або існуюча електроустановка,
квартира)
Звірка розрахунків Оформлення пільги Подання заявки на роботу з лічильником, придбання набору Розумний Watt Подання заявки на роботу з лічильником, після аварії Подання заявки на підключення після відключення за заборгованість
Паспорт + + + + + + +
Довідки про привласнення ІПН + +   +   + +
Документ про право власності/ користування + +          
Згода співвласників на укладення договору (у випадку, коли об’єкт належить декільком власникам) + +          
Декларація про початок виконання будівельних робіт або дозвіл на виконання будівельних робіт (для будівельного майданчика). Та/або декларація про готовність об’єкта до експлуатації чи сертифікат для новозбудованих або реконструйованих об’єктів. +            
Квитанції про сплату за електроенергію     +       +
Акт звірки розрахунків щодо оплати за електроенергію (за наявності)     +       +
Покази лічильника на день звернення   + + + +   +
Акт про усунення аварійної ситуації, виданий балансотримачем багатоквартирного будинку           +  
Пенсійне посвідчення (після виходу на пенсію)       +      
Свідоцтва про народження неповнолітніх членів родини, на яких поширюєтьсяпільга       +      
Довідка-дозвіл уповноваженого органу на оформлення пільги, коли пільгою користуються не за місцем реєстрації, а за місцем фактичного проживання       +      
Паспорт члена родини пільговика       +      
Довідка про привласнення ІПН члену родини пільговика       +      
Пенсійне посвідчення члена родини пільговика       +      
Довідка-дозвіл уповноваженого органу на оформлення пільги, коли пільгою користуються не за місцем реєстрації, а за місцем фактичного проживання для члена родини пільговика       +      
Ситуаційний план і топографо-геодезична зйомка в масштабі 1:2000 із зазначенням місця розташування об’єкту +            

Документи необхідні для того, щоб фахівець центру обслуговування зміг:

  • переконатися, що ви є власником особового рахунку або власник рахунку доручає вам з’ясовувати питання щодо свого рахунку*
  • укласти з вами договір про постачання електричної енергії
  • провести з вами звірку розрахунків
  • підтвердити / оформити пільгу (в разі наявності)
  • оформити для вас заявку на послугу.

* Інформація про дані клієнтів ТОВ «Донецькі енергетичні послуги» є конфіденційною, і наше завдання – не тільки допомогти вам як нашому клієнту, але і забезпечити безпеку ваших персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

Якщо у вас є право на пільгу (або було в минулому), також потрібно мати при собі посвідчення про надання пільги та довідку з ЖЕО про склад сім’ї. Якщо у вас є право на пільгу, але вона ще не зареєстрована в ТОВ «Донецькі енергетичні послуги», візьміть з собою весь пакет документів, який необхідний для оформлення пільги.

Чи маю я право на пільги при оплаті рахунків за електроенергію?

Пільги для оплати рахунків за електроенергію мають такі категорії осіб:

Без урахування доходів:

  • ветерани війни
  • реабілітовані особи
  • ветерани військової служби та ветерани органів внутрішніх справ
  • військовослужбовці
  • військовослужбовці Служби безпеки України на пенсії
  • особи, які постраждали від наслідків Чорнобильської катастрофи

З урахуванням середньомісячного сукупного доходу:

  • особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною
  • жертви нацистських переслідувань
  • діти війни
  • батьки та члени сімей осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту, які загинули (померли) або пропали безвісти при виконанні службових обов’язків; особи, звільнені зі служби цивільного захисту за віком, хворобою або за вислугою років, і які стали інвалідами під час виконання службових обов’язків
  • особи, які постраждали від наслідків Чорнобильської катастрофи
  • багатодітні, прийомні сім’ї та дитячі будинки сімейного типу.

Детальніше про пільги можна почитати тут:

Про своє право на пільгу потрібно повідомити в письмовій заяві постачальнику електроенергії. З дня, коли ви подали заяву з пакетом підтверджуючих документів, пільга починає діяти.

Якщо ви не повідомите про своє право на пільгу ТОВ «Донецькі енергетичні послуги», вона не буде враховуватися в рахунках.

Мою квартиру / будинок відключили від електропостачання через заборгованість. Як відновити електропостачання?

У разі відключення квартири/будинку від електропостачання за заборгованість, побутові клієнти отримують повідомлення про відключення за 10 днів до дати відключення.

Щоб відновити електропостачання, звертайтеся до будь-якого центру обслуговування клієнтів ТОВ «Донецькі енергетичні послуги», де потрібно буде:

  • провести звіряння розрахунків за електроенергію (у випадку, якщо ви не згодні з сумою боргу)
  • надати квитанцію про сплату заборгованості або укласти угоду про розстрочення сплати заборгованості
  • оформити заявку на повторне підключення.

Контактні дані для подання повідомлень про загрозу електробезпеці >>

Звертаємо вашу увагу, що для клієнтів ТОВ «Донецькі енергетичні послуги» щодня з 07:00 до 21:00 працює контакт-центр.

Щоб отримати відповідь на будь-яке запитання щодо електропостачання, телефонуйте за номерами:

+38 (0629) 526 000

+38 (067) 6 526 000

+38 (095) 6 526 000