Для дому
Для бізнесу

Часті запитання

У приватному будинку згасло світло. Що робити?

Перевірте автоматичний вхідний вимикач будинку/пробки. Якщо автомат/пробки вимкнений, його необхідно увімкнути. Якщо автоматичний вимикач не вмикається, необхідно звернутися до садового товариства або ДТЕК Донецькі електромережі та викликати електрика, який усуне несправність.

Якщо автомат/пробки увімкнені, необхідно дізнатися, чи є освітлення на вулиці. Якщо світло відсутнє у всьому приватному секторі, необхідно звернутися до садового товариства для уточнення причин. Якщо світло на вулиці є, а відсутнє воно лише у вашому будинку, необхідно звернутися до ДТЕК Донецькі електромережі для уточнення причин ситуації, що виникла.

У квартирі згасло світло. Що робити?

Перевірте автоматичний вхідний вимикач квартири/пробки. Якщо автомат/пробки вимкнений, його необхідно увімкнути. Якщо автоматичний вимикач не вмикається, необхідно звернутися до ЖЕО/ОСББ для виклику електрика, який прийде і усуне несправність. У випадку, коли для усунення несправності з лічильника було знято пломбу, зверніться до будь-якого центру обслуговування клієнтів ДТЕК Донецькі електромережі та напишіть заяву про опломбування лічильника.

Якщо автомат/пробки увімкнений, необхідно дізнатися, чи є освітлення у під’їзді будинку.

Якщо освітлення відсутнє у всьому під’їзді або його частині, необхідно звернутися до ЖЕО/ОСББ для уточнення причин ситуації, що склалася. Якщо ЖЕО/ОСББ знає про аварійну/ремонтну ситуацію увнутрішньобудинкових мережах, подальші дії щодо усунення цієї ситуації здійснює ЖЕО/ОСББ. Якщо ЖЕО/ОСББ не знає про ситуацію, що виникла, необхідно подати заявку до ЖЕО/ОСББ щоб уточнити причину. Якщо причина у внутрішньобудинкових мережах – її усуненням займається ЖЕО/ОСББ. Якщо причина у зовнішніх мережах ЖЕО/ОСББ, подає заяву до ДТЕК Донецькі електромережі для усунення аварійної/ремонтної ситуації, після чого ДТЕК Донецькі електромережі усуває проблеми, що виникли.

Якщо освітлення є у всьому під’їзді, за виключенням вашої квартири,  зверніться до ДТЕК Донецькі електромережі.

Я планую відвідати центр обслуговування клієнтів ТОВ «Донецькі енергетичні послуги». Які документи мені потрібно взяти з собою?

Документи Укладення договору (нова електроустановка, приватний сектор) Укладення договору (нова або існуюча електроустановка,
квартира)
Звірка розрахунків Оформлення пільги Подання заявки на роботу з лічильником, придбання набору Розумний Watt Подання заявки на роботу з лічильником, після аварії Подання заявки на підключення після відключення за заборгованість
Паспорт + + + + + + +
Довідки про привласнення ІПН + +   +   + +
Документ про право власності/ користування + +          
Згода співвласників на укладення договору (у випадку, коли об’єкт належить декільком власникам) + +          
Декларація про початок виконання будівельних робіт або дозвіл на виконання будівельних робіт (для будівельного майданчика). Та/або декларація про готовність об’єкта до експлуатації чи сертифікат для новозбудованих або реконструйованих об’єктів. +            
Квитанції про сплату за електроенергію     +       +
Акт звірки розрахунків щодо оплати за електроенергію (за наявності)     +       +
Покази лічильника на день звернення   + + + +   +
Акт про усунення аварійної ситуації, виданий балансотримачем багатоквартирного будинку           +  
Пенсійне посвідчення (після виходу на пенсію)       +      
Свідоцтва про народження неповнолітніх членів родини, на яких поширюєтьсяпільга       +      
Довідка-дозвіл уповноваженого органу на оформлення пільги, коли пільгою користуються не за місцем реєстрації, а за місцем фактичного проживання       +      
Паспорт члена родини пільговика       +      
Довідка про привласнення ІПН члену родини пільговика       +      
Пенсійне посвідчення члена родини пільговика       +      
Довідка-дозвіл уповноваженого органу на оформлення пільги, коли пільгою користуються не за місцем реєстрації, а за місцем фактичного проживання для члена родини пільговика       +      
Ситуаційний план і топографо-геодезична зйомка в масштабі 1:2000 із зазначенням місця розташування об’єкту +            

Документи необхідні для того, щоб фахівець центру обслуговування зміг:

  • переконатися, що ви є власником особового рахунку або власник рахунку доручає вам з’ясовувати питання щодо свого рахунку*
  • укласти з вами договір про постачання електричної енергії
  • провести з вами звірку розрахунків
  • підтвердити / оформити пільгу (в разі наявності)
  • оформити для вас заявку на послугу.

* Інформація про дані клієнтів ТОВ «Донецькі енергетичні послуги» є конфіденційною, і наше завдання – не тільки допомогти вам як нашому клієнту, але і забезпечити безпеку ваших персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

Якщо у вас є право на пільгу (або було в минулому), також потрібно мати при собі посвідчення про надання пільги та довідку з ЖЕО про склад сім’ї. Якщо у вас є право на пільгу, але вона ще не зареєстрована в ТОВ «Донецькі енергетичні послуги», візьміть з собою весь пакет документів, який необхідний для оформлення пільги.

Чи маю я право на пільги при оплаті рахунків за електроенергію?

Пільги для оплати рахунків за електроенергію мають такі категорії осіб:

Без урахування доходів:

  • ветерани війни
  • реабілітовані особи
  • ветерани військової служби та ветерани органів внутрішніх справ
  • військовослужбовці
  • військовослужбовці Служби безпеки України на пенсії
  • особи, які постраждали від наслідків Чорнобильської катастрофи

З урахуванням середньомісячного сукупного доходу:

  • особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною
  • жертви нацистських переслідувань
  • діти війни
  • батьки та члени сімей осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту, які загинули (померли) або пропали безвісти при виконанні службових обов’язків; особи, звільнені зі служби цивільного захисту за віком, хворобою або за вислугою років, і які стали інвалідами під час виконання службових обов’язків
  • особи, які постраждали від наслідків Чорнобильської катастрофи
  • багатодітні, прийомні сім’ї та дитячі будинки сімейного типу.

Детальніше про пільги можна почитати тут:

Про своє право на пільгу потрібно повідомити в письмовій заяві постачальнику електроенергії. З дня, коли ви подали заяву з пакетом підтверджуючих документів, пільга починає діяти.

Якщо ви не повідомите про своє право на пільгу ТОВ «Донецькі енергетичні послуги», вона не буде враховуватися в рахунках.

Мою квартиру / будинок відключили від електропостачання через заборгованість. Як відновити електропостачання?

У разі відключення квартири/будинку від електропостачання за заборгованість, побутові клієнти отримують повідомлення про відключення за 10 днів до дати відключення.

Щоб відновити електропостачання, звертайтеся до будь-якого центру обслуговування клієнтів ТОВ «Донецькі енергетичні послуги», де потрібно буде:

  • провести звіряння розрахунків за електроенергію (у випадку, якщо ви не згодні з сумою боргу)
  • надати квитанцію про сплату заборгованості або укласти угоду про розстрочення сплати заборгованості
  • оформити заявку на повторне підключення.

Контактні дані для подання повідомлень про загрозу електробезпеці >>

Звертаємо вашу увагу, що для клієнтів ТОВ «Донецькі енергетичні послуги» щодня з 07:00 до 21:00 працює контакт-центр.

Щоб отримати відповідь на будь-яке запитання щодо електропостачання, телефонуйте за номерами:

+38 (0629) 526 000

+38 (067) 6 526 000

+38 (095) 6 526 000